Waardering over Pruissen-Peeters, K.A.B.M., Ziekenhuis St Antonius Nieuwegein - Nieuwegein op 4 september 2019

• N.v.t.

1.2
  • Dermatologie

Ik heb een zeer teleurstellende ervaring gehad met deze zorgverlener:- ik heb bij deze zorgverlener niet mijn anamnese kunnen delen.- ik heb geen informatie gekregen over differtiaaldiagnosen.- ik heb geen uitleg gekregen over verschillende behandelopties.- claims over wat de medische literatuur zei konden niet gesubstantieerd worden.- ik heb geen inzicht gekregen in mijn eigen dossier.- ondanks dat ik heb aangegeven dat ik nog met vragen zat, werd ik onderbroken, afgekapt en sommeerd te vertrekken i.v.m. de tijd.- er was weinig tot geen sprake van gezamenlijke besluitvorming.- ik heb niet duidelijk gekregen hoe zij tot haar diagnose kwam, ondanks de gedeelde informatie dat eerder al dezelfde diagnose is uitgesloten na een behandeling zonder resultaat.- ik heb niet duidelijk gekregen waarom het biopt per sé uit mijn gezicht genomen moest worden, direct onder de mond, waar mijn nek ook had volstaan en het litteken minder zichtbaar was geweest.- ik betwijfel haar intenties om het biopt daadwerkelijk te testen, gezien de gegeven weerstand tegen de afname ondanks nu al twee verwijzingen. Ik kom bij een medisch specialist voor diens kennis van zaken maar niet voor de dovemans oren en om onjuist bejegend te worden. Ik heb het contact als zeer stressvol ervaren, oninformatief en hoogst ongepast. Ik wens dit voor niemand, zeker niet door een arts. Gezien van geen van de gevraagde punten sprake was, kan ik niet anders dan deze lage score geven. Ik neem hierin mee dat er, na volhouden van mijn kant, toch een biopt uiteindelijk is afgenomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pruissen-Peeters, K.A.B.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.