Waardering over Relyveld, G.N., Dermatologisch centrum Mauritskliniek Amsterdam - Amsterdam op 9 juni 2015

• Huidaandoeningen

Dokter Relyveld is één van de best artsen waarmee ik aanraking ben gekomen en dat zijn er heel veel geweest vanwege mijn lange medische historie. Ze is heel begripvol, luistert aandachtig naar je denkt met je mee en niet onbelangrijk voor mij persoonlijk ze beschikt over de nodige humor.Ik zou haar zonder nadenken aan iedereen aanraden mochten zij een dermatoloog nodig hebben. Niet onbelangrijk is dat de kliniek over meer dan voldoende kennis beschikt en het personeel heel benaderbaar is. Kortom alleen maar positieve ervaringen bij mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Relyveld, G.N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.