Waardering over Relyveld, G.N., Dermatologisch centrum Mauritskliniek Amsterdam - Amsterdam op 29 april 2016

2.7
  • Huidaandoeningen

Ik ben niet teverede met de afhandeling van de dermatoloog in Muiriskliniek. Ik heb een paar huidklachten. Zoals allergie, jeuk, nagelafwijkingen, zwelling enz. Tijdens het gesprek vertelde ik mijn klachten aan de assistent van de dermatoloog. Na het gesprek belde de assistent met de dermatoloog. De assistent maakte een korte samen vatten van mijn klachten / verhaal richting de dermatoloog. Hierop antwoordde de dermatoloog zonder een diagnose te maken door naar mijn huid / uitslag(en) te kijken dat het door roken komt. Dit sloeg nergens op volgens mij.  Zij schreef zomaar 3 recepten toe. Ik weet niet eens wat de oorzaak en diagnose van mijn klachten zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Relyveld, G.N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.