Waardering over Rengen, A.M.W. van, Dermatologisch centrum Mohs Klinieken Dordrecht - Dordrecht op 5 november 2014

• Huidkanker

Vorige week is er een plekje op mijn neus weggehaald bij de Mohs kliniek. De behandeling verliep heel netjes en rustig. Alles is goed uitgelegd. Iedereen was even vriendelijk. Overal werd goed de tijd voor genomen. Ook mijn man die met me mee gegaan was, werd goed verzorgd. We zijn er van 's morgens 9.00 uur tot 16.00 uur geweest en al die tijd werden moeite nog kosten gespaard. Vanmorgen zijn de hechtingen eruit gehaald en weer werd er alle tijd voor me genomen. Kortom, als er nog eens een plekje verwijderd zou moeten worden, ga ik zeker terug naar deze kliniek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rengen, A.M.W. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.