Waardering over Robijns, B.J.L., Ziekenhuis Saxenburgh Medisch Centrum - Hardenberg op 17 oktober 2017

5.0
  • Huidkanker
  • Dermatologie

wachttijden heel erg lang. Na een biopt van de huid genomen te hebben en kwaadaardig te zijn veel te lang moeten wachten voordat het verwijderd zou worden waardoor het zo gegroeid was het niet meer door dr. Robijns maar door een chirurg verwijderd moest worden. Ook een plek niet als huidkanker beoordeeld die bij een andere arts wel weggehaald werd en ook kwaadaardig was.

Reactie van/namens Ziekenhuis Saxenburgh Medisch Centrum - Hardenberg

De Saxenburgh Groep betreurt bovenstaande ervaring en de daarbij behorende waardering.
Via de redactie van Zorgkaart Nederland hebben we geprobeerd in contact te komen met de inzender, maar deze wenst helaas geen contact. Hierdoor is het niet mogelijk om nu verdere actie te ondernemen.
We hopen dat de inzender alsnog contact wil opnemen met onze klachtenfunctionaris; dit kan telefonisch 0523 276110 , via de mail klachtenrzz@sxb.nl of via het klachtenformulier op onze website www.saxenburgh.nl . Van klachten kunnen we immers leren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Robijns, B.J.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.