Dermatoloog Ruth, S. van

Dermatoloog

Er zijn 22 waarderingen Waarderen

Waardering over Ruth, S. van, Esthetisch-medisch centrum Esthetisch Medisch Centrum Gooi en Eemland - Hilversum op 30 augustus 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Spataders

Ik raad deze arts wel aan, maar de behandeling niet. De behandeling geeft veel blauwe plekken, ondanks het vermijden van de zon, de behandeling was in maart. Ik heb lang gewacht met deze beoordeling. In de hoopte dat er nog veel van de ontstane nieuwe vlekken en adertjes weg zouden trekken, dat is niet gebeurd. Ook ontstaan er nieuwe spataders. Dat is niet je bedoeling. Bij controle daarvan zei de arts ga maar steunkousen dragen. Nee, ik raad het niet aan.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Wat enorm vervelend dat de behandeling de door u beschreven effecten heeft gehad. Ik stuur uw reactie door naar de betreffende afdeling. Graag komen wij in contact met u hierover. Deze waardering is helaas anoniem. Als u contact met ons op prijs stelt kunt u een mail sturen naar zorgkaart@tergooi.nl met uw contactgegevens en een link naar deze waardering.^IM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ruth, S. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.