Waardering over Schram, M.E., Dermatologisch centrum ZBC Multicare, Kliniek voor Dermatologie - Hilversum op 22 januari 2019

9.7
  • Huidaandoeningen

Ik heb jaren bij verschillende dermatologen gelopen. Ik kreeg daarbij regelmatig het idee dat ik er meer was als leerobject voor de nieuwste AIOS. Er werd niet echt naar mij geluisterd en ik werd niet geholpen (probeer dit maar eens....). Bij Dr. Schram is dat totaal anders; ze luistert zeer goed, neemt alles serieus, is op de hoogte van de laatste medische kennis. Ze denkt goed mee over hoe een behandeling past in je dagelijkse leven. Ze is vriendelijk, maar geeft ook duidelijk aan waar mijn verantwoordelijkheden liggen in het verminderen van de klachten. Kijkt niet alleen naar je huidziekte, maar ook de omgevingsfactoren. Kortom een voorbeeld voor vele anderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schram, M.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.