Waardering over Schulten-Lukassen, M.J.P., Dermatologisch centrum ZBC De Terp Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel op 7 augustus 2012

9.2

Ben al bijna 10 jaar onder behandeling bij deze arts, omdat het gewone ziekenhuis niets meer voor mij kon doen. Was er vandaag voor een controle en vroeg aan de arts of zij iets aan spataderen kon doen, na een inspectie heeft ze meteen een fax naar een collega in het EMC gestuurd en word ik binnen drie weken opgeroepen. De wachttijd was op dat moment al een half uur. Bedankt voor deze doorwijzing. Wat een geweldige arts. Neem echter wel iets mee tijdens het wachten. Had zelf een puzzelboekje bij me.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schulten-Lukassen, M.J.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.