Waardering over Snels, D.G.C.T.M., Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 28 februari 2019

• Acne
  • Dermatologie

Vanwege de acne op mijn gezicht en rug doorverwezen naar Dr Snels voor de behandeling met Roaccutane. Alhoewel de behandeling flink doorbijten was (nodige bijwerkingen) heb ik mij vanaf dag 1 echt persoon gevoeld (en geen nummer) en was er oog voor de klacht waar ik voor kwam. Ik ben van 19/2/18 t/m 21/9/18 onder behandeling geweest, waarbij ik elke maand gezien werd door Dr Snels. (Gestart met 2x20 mg Roaccutane, uiteindelijk opgehoogd tot 60 mg per dag). Deze goedlachse en meelevende arts heeft mijn behandeling zeer dragelijk gemaakt. Daarbij was er altijd gelegenheid voor het sociale aspect, werd mijn mening inzake de behandeling gevraagd en was er een zeer professionele aanpak van zaken. Tot op de dag van vandaag, nu 5 maanden verder, heb ik nog steeds profijt van de behandeling en ben ik pukkelvrij! Mijn dank is nog steeds enorm groot....!

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij geven uw waardering door aan dokter Snels!

Met vriendelijke groet,
Franciscus Gasthuis & Vlietland

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Snels, D.G.C.T.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.