Waardering over Tupker, R.A., Ziekenhuis St Antonius Utrecht - Utrecht op 24 mei 2018

• N.v.t.

2.2
  • Voedselallergie
  • Dermatologie

Arts is wereldvreemd. Luisterde niet toen ik iets duidelijk probeerde te maken wat hij blijkbaar niet kende. Schrijft een niet gevraagd medicijn voor, nl een antiallergietabletje terwijl ik om een middel vroeg om een accute allergieaanval direct de kop in te kunnen drukken. Hij gaf de indruk de heftigheid van de aanval die ik gehad had (incl opname nl in ziekenhuis) te onderschatten. Geeft voor vervolgafspraak een zeer vreemde opdacht mee die onuitvoerbaar is, dit ondanks het feit dat ik dit meermaals kenbaar gemaakt had. Komt afspraak voor telefonisch consult niet tijdig na. Toen hij uiteindelijk wel belde en ik hem meedeelde geen vertrouwen in hem voor een verdere behandeling te hebben, luisterde hij merkbaar weer niet naar mijn argumenten daarvoor.Kortom mijn heil bij andere arts gezocht die mij overigens wel direct een middel verstrekte om een accute aanval te lijf te kunnen gaan

Bent u of werkt u voor Tupker, R.A.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.