Waardering over Venema, A.W., Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 26 november 2012

Ik ben reeds bij 2 andere zorginstellingen(SZE Emmen en Braamkliniek Assen) behandeld voor spataderen, waarover ik zeer ontevreden ben, t.w. 3x afwezigheid specialist en een zeer pijnlijke behandeling heb gehad. Ik zag daardoor er erg tegen op om weer behandeld te worden. Tijdens een informatief gesprek met dr. Venema welke zeer helder en duidelijk was, besloot ik mij te laten behandelen aan de spataderen aan beide benen, die vrij heftig en zeer pijnlijk waren. Hij gaf aan dat hij sinds 2006 een nieuwe methode hanteert en absoluut minder pijnlijk is t.o.v. van eerdere ervaringen. Op 15-11-2012 ben ik behandeld; duurde niet meer dan een half uur, incl. voorbereiding en aanmeten steunkousen. De behandeling was nagenoeg pijnloos; je voelt alleen een prikje. Op 22-11-2012 weer terug geweest voor controle: alles zag er prima uit..en heb geen pijn meer van de spataderen.Over 4 maanden wederom een nacontrole. Ik kan iedereen dr. Venema aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Venema, A.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.