Waardering over Waal, R.I.F. van der, Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 17 oktober 2019

• Dermatologie

Wat een geruststelling een arts die uit zichzelf ook verder kijkt. En die snapt dat ik nerveus was. Hij belde me twee keer op over een uitslag, en een keer omdat ik gebeld had omdat ik ongerust was over het verloop. Hij nam alle tijd. Ik kon hem wel zoenen. Ik krijg de indruk dat de hele afdeling gesmeerd loopt. Assistentes zijn fantastisch, hebben veel zelfstandigheid en nemen mijn zorgen heel serieus. Afspraken kwamen snel tot stand, sfeer is geweldig.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Fijn te lezen dat uw klachten goed werden onderzocht en dat u alle aandacht en tijd hebt gekregen. Tevreden patiënten is waar wij het voor doen. Hartelijk dank voor het plaatsen van uw waardering. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Waal, R.I.F. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.