Dermatoloog Waalboer-Spuij, R.

Dermatoloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Waalboer-Spuij, R., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 12 augustus 2016

Kanker

Specialisme

Dermatologie

Ik ben door dr. Waalboer-Spuij behandeld voor een basaalcelcarcinoom, een huidkanker die niet uitzaait, maar wel weggehaald moet worden. Hij heeft door een klein stukje weg te schaven en op te sturen ontdekt dat het om een basaalcelcarcinoom ging. Daarna heeft hij met een geweldige assistente, het plekje op mijn neus weggehaald dmv de Mohs chirurgie. Dr. Waalboer-Spuij is erg vriendelijk, begripvol en kan enorm goed luisteren. Geeft dan ook echt antwoord op je vragen en neemt je serieus. Wat mij betreft een kundige, zeer vriendelijke arts. Ook de complimenten naar de assistente, zeker tijdens de operatie. De wachtkamer voor tijdens de ingreep is wat aan de kleine kant, maar verder is alles erg goed geregeld! Ik was er heel blij mee!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Waalboer-Spuij, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.