Dermatoloog Waard-van der Spek, F.B. de

Vrouw
Specialisme
Kinderdermatologie
Er zijn 13 waarderingen Waarderen

Waardering over Waard-van der Spek, F.B. de, Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam op 5 februari 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Dermatologie

Bijzonder om na eerdere beoordelingen over deze arts te ervaren dat het blijkbaar onvoldoende aanleiding geeft haar werkwijze aan te passen. Recent diverse keren bij deze arts geweest en op basis hiervan inmiddels de keuze gemaakt over te stappen naar een ander ziekenhuis. Als patiënt krijg je geen mogelijkheid om even te zitten en de klacht daadwerkelijk te bespreken, het 'gesprek' wordt staand in een losse onderzoekskamer binnen een paar minuten gevoerd, waarna je met wisselende medicatie zonder verder onderzoek of evaluaties wordt afgescheept. Dokter maakt verwijten richting patiënt, beschuldigd en doet aannames, laat duidelijk merken de mening van een patiënt niet op prijs te stellen en geen tijd te hebben. Totaal niet menselijk en daardoor bijzonder dat deze dame een specialist is in kinderdermatologie. Jammer voor het Vlietland dat hierdoor patienten vertrekken en blijkbaar niets wordt gedaan met eerdere klachten van andere patiënten.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. We waarderen het dat u de moeite heeft genomen om dit aan te geven. Omdat wij graag willen uitzoeken hoe dit allemaal is gelopen, stellen we het op prijs als u hierover contact wil opnemen met de cliëntvertrouwenspersoon van ons ziekenhuis. Dit kan via telefoonnummer 010 – 893 4125 of 010 - 461 6701.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Waard-van der Spek, F.B. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.