Waardering over Waard-van der Spek, F.B. de, Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam op 5 september 2019

• N.v.t.

5.8
  • Dermatologie

Ik ben tweemaal bij deze arts op consult geweest.Tweemaal ging ik met een niet prettig gevoel naar huis.De arts kwam op mij erg gehaast en bij het tweede bezoek ook zelfs enigszins verwijtend over en gaf mij het gevoel niet goed geluisterd te hebben.Ik lees in de reviews ook zeer goede ervaringen van patiënten. Gelukkig maar. Ik heb het echter niet direct zo ervaren. Snel, staand even een kort praatje in de behandelkamer helpt hier niet bij. Ik denk dat er met de beste bedoelingen wordt gehandeld, maar dit gevoel overheerst bij mij.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

We vinden het vervelend om te lezen dat u dit heeft meegemaakt. Wij willen graag met u in contact komen om te horen wat er precies niet goed is gegaan en het voor u uitzoeken. Hopelijk stelt u dat op prijs. Omdat wij uw gegevens niet hebben, vragen wij u om contact op te nemen met onze cliëntvertrouwenspersoon via 010 - 893 4125. Wij hopen van u te horen.

Met vriendelijke groet,
Franciscus Gasthuis & Vlietland

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Waard-van der Spek, F.B. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.