Diëtist Achtereekte, M.H.

Diëtist

11 resultaten voor je selectie:

Diëtistenpraktijk Diëtist Mirjam Achtereekte, locatie Apeldoorn, Mooi onder één kap - Apeldoorn

29 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Als je met Mirjam kennis maakt, voel je je gelijk gehoord. Voor zover jouw eigen woorden niet toereikend voor haar zijn, stelt ze zelf die vragen die ze nodig heeft om een plan van aanpak te maken om...

9.5
Diëtistenpraktijk Diëtist Mirjam Achtereekte, locatie Ugchelen - Ugchelen

9 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden over Mirjam. Ze neemt de tijd om je verhaal te horen en zoekt samen naar een oplossing. Deskundige dietiste. Begeleiding is prima.

9.7

24 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke vrouw die geïnteresseerd naar je luistert en je helpt een schema op te stellen waar je wat aan hebt.

7.8

12 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt goed naar je geluisterd en ze oordeelt niet. Wil er samen met jou voor zorgen dat je ten eerste goed in je vel zit en geeft je tips waar je wat mee kunt.

7 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Al jarenlang darmklachten en ook pijn in spieren en gewrichten. Dankzij Mirjam ontdekt dat ik een gluten intolerantie heb en hele goede dieet tips gekregen. Ook altijd bereikbaar voor vragen.

9.8

4 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Was een goede ervaring. Nuttige tips en feedback met betrekking tot het dieet. Gaat respectvol om met je klachten. Zij is zeker aan te raden.

3 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prima advies, meedenkend in wat het beste bij je past.

8.8

3 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ze luistert naar mijn vraag en kan me goed inzicht geven in de veranderingen in mijn lichaam nu ik boven de 50 ben.Ze geeft praktische tips waar ik gelijk mee aan de slag kan. Ze verstaat haar vak is...

2 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vind het moeilijk om mij aan de juiste voedingselementen te houden om mijn cholesterol voornamelijk laag te krijgen, Gebruik al geen vet maar de suikers schijnen ook niet goed te zijn. Mw...

8.7

2 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mirjam is heel vakkundig. De afspraken heb ik altijd als prettig ervaren.

8.7

2 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne evaring, goed advies .blij mee