Waardering over Bakker-van Dam, M.E., Diëtistenpraktijk De Dieetwinkel - Den Haag op 15 augustus 2013

9.5

Het enige minpunt is dat de behandelruimte moeilijk toegankelijk is voor mensen die niet goed ter been zijn. In mijn geval lukte het net. Wel heb ik begrepen dat indien men de 2 trappen niet op en af kan gaan er een andere oplossing geboden wordt. Welke is mij niet bekend. De behandelruimte is verder prettig, schoon en functioneel. Mevrouw Bakker is een bijzonder goede vakvrouw met een groot invoelingsvermogen. Zij kan uitstekend luisteren en weet je steeds bij de les te houden zonder ook maar een moment betweterig of geïrriteerd over te komen. Mijn welgemeende en niet overdreven complimenten voor de totale behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bakker-van Dam, M.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.