Diëtist Bosch, L.J.

Diëtist

Er zijn 19 waarderingen Waarderen

Waardering over Bosch, L.J., Diëtistenpraktijk Voedingsadvies Brabant, locatie Koningsweg - 's-Hertogenbosch op 6 mei 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Prikkelbare darm

Na een infectie/antibioticakuur reageerde mijn buik zo extreem, dat ik maandenlang constant buikpijn had en amper iets kon eten. Officieel het Prikkelbare Darm Syndroom. Ik ben ontzettend blij dat de MDL verpleegkundige mij Voedingsadvies Brabant heeft aangeraden. Ik kwam terecht bij Maartje en met haar kundige begeleiding kan ik weer eten, heb ik geen buikpijn meer en hoef ik geen medicatie meer in te nemen. Ze wist precies uit te leggen wat er mis was, had antwoord op al mijn vragen en besprak de behandeling uitgebreid met mij. Langzaam maar zeker werd mijn eetpatroon aangepast en uitgebreid zodat mijn buik herstelde. Ik ben ontzettend blij dat ik weer een stuk kwaliteit van leven terug heb en ik zou Maartje aan iedereen aanraden die een diëtiste zoekt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bosch, L.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.