Diëtist Bottse, R.R.

Diëtist

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

5 resultaten voor je selectie:

Diëtistenpraktijk Vlieg & Melse Diëtisten, locatie Amsterdam - Lairesse - Amsterdam

26 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Na lange problemen en kastje naar de muur gaf onze zorgverlener eindelijk een weg naar de oplossing. Het langst duurde het vinden van deze hulp. Daarna ging het meteen de goede kant op

29 december 2017 - Goedgekeurd door de redactie

2x contact via de telefoon, klachten uitgelegd, tips en voedingslijst gehad, nog weinig resultaat, verder overleg met allergoloog.

8.7

22 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Het contact verliep via de mail en de telefoon i.v.m. de afstand. Erg fijn dat ik zo toch gespecialiseerde hulp kon krijgen! De behandeling werd aangepast op de behoefte van de cliënt.

9.3

14 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Professionele begeleiding bij het introduceren van pinda's en noten in het eetpatroon van onze zoon.Nuttige tips en ruimte voor overleg. Afspraken worden stipt nagekomen, er is tijd en aandacht voor...

7.8

10 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Rachelle luisterd goed en geeft juiste adviezen. Geeft je het gevoel er altijd voor je te zijn.

Filters

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 5 waarderingen.