Waardering over Dokter, L., Ziekenhuis Gelre Zutphen - Zutphen op 23 januari 2017

9.5
  • Hart- en vaatziekten
  • Cardiologie

Het gesprek met de diëtiste betrof mijn overgewicht wat leidt tot hart en vaatziekte problemen. In het gesprek werd mijn eetgedrag besproken en adviezen gegeven. Zij deed dat op een niet drammerige wijze daar ik inmiddels ook wel weet wat te doen resp. niet te doen. Zij heeft mij duidelijk gestimuleerd er werk van te maken en mijn BMI terug te brengen naar 27. Ik doe mijn best!Een follow up gesprek zou ik op prijs stellen om de druk op mijn goede voornemens te houden.(Weinig eten geeft mij negatieve gevoelens, duizeligheid,  chagrijn , agressie tegen geliefden die zich plaatsen tussen mij en dat ene blokje kaas op tafel. Te weinig eten verminderd mijn denkvermogen. Gaan bridgen met honger is slecht voor het spel en de plaats in de competitie!)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dokter, L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.