55 resultaten voor je selectie:

Diëtistenpraktijk Centrum voor Voeding & Dieet - DE Diëtistenpraktijk Quirina Engels, & Dominique Maan locatie Eindhoven, Vijfkamplaan - Eindhoven

11 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Snelle reactie en ze was altijd bereikbaar En goede tips kreeg ik

8.6
Diëtistenpraktijk Centrum voor Voeding & Dieet - DE Diëtistenpraktijk Quirina Engels & Dominique Maan, locatie Eindhoven, Anton Coolenlaan - Eindhoven

8 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ze nam me direct serieus maar dacht ook mee naar andere oorzaken van de symptomen. Ze nam regelmatig contact op voor controle en gaf goede adviezen. Leuk naar kinderen toe.

9.4

3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige manier van meedenken. Ook in tijd van afstand door maatregelen Corona goed bereikbaar.

9.6

23 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden, omdat Quirina mij heel veel informatie gaf, mij veel ruimte gaf om zelf mijn vragen in te brengen en daar ook goed antwoord op kon geven. Ze gaf mij steun en goede adviezen.

Diëtistenpraktijk Centrum voor Voeding & Dieet - DE Diëtistenpraktijk Quirina Engels & Dominique Maan, locatie Eindhoven, Aalsterweg - Eindhoven

23 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Altyd staat ze voor je klaar. Zeer betrokken en zeer kundig

23 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg en aandacht die tijdens het consult werd gegeven waren heel goed. De dame had verstand van zaken en heeft mij en mijn zoontje zeker geholpen.

8.3

21 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb erg veel last gehad van m’n darmen... en vond het lastig om samen met mijn sport een goed dieet daarom te vinden. Ik heb na de hulp geen last meer van m’n darmen en tijdens het sporten ben...

9.6

17 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb de zorg als erg prettig en betrokken ervaren. Quirina heeft deskundig advies gegeven dat ons baby'tje erg geholpen heeft. Ze nam de tijd om onze vraag helder te krijgen en ook om daar een...

9.9

7 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijk, deskundig, reageert snel en een fijne praktijk

9.4

6 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn moeder heeft ondergewicht vanwege verschillende allergieën. Door een snelle en vakkundige begeleiding kan zij enigszins op gewicht blijven.

12 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Quorina luistert echt en komt met adequate oplossingen. Zij geeft me elke keer weer het idee dat ik er als moeder niet alleen voor sta, maar dat ze naast me staat met raad en daad. En hoe lastig onze...

7 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

We hebben een zeer goede ervaring met de diëtist. Ze luistert aandachtig naar ons en geeft behulpzaam advies. Als er actie moet worden ondernomen, is ze erg snel.

24 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Onze vraag werd zeer serieus genomen en er was veel aandacht. Heel prettig!

9.3

18 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ondanks dat we daar kwamen omdat mijn zoontje een koemelkallergie had vond ik het een zeer prettige ervaring. Ik kon altijd emailen als ik een vraag had en krijg hier ook snel en uitgebreid antwoord...

7 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne vrouw die snel reageert op vragen en meedenkt met je. Geeft goede adviezen!

17 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn ongeveer 6 weken geleden via het consultatie bureau doorverwezen naar mevrouw Quirina Engels (kinderdietiste). Wij kwamen daar vanwege onze dochter die sinds zij 3 maanden oud was met...

19 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijn met kinderen, luistert goed, veel informatie meegekregen en ook materiaal waarmee kinderen gemotiveerd worden om nieuwe dingen te proberen in de vorm van een beloningssysteem. Neemt ruim de...

9.8

19 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn snel en goed behulpen. Wij kregen veel advise mee.