Diëtist Heus-Sabajo, C.M.A.

Diëtist

Er zijn 3 waarderingen Waarderen

7 resultaten voor je selectie:

24 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb van Cynthia de juiste en ook genoeg info gekregen over hoe mijn eetpatroon aan te passen, ik heb haar adviezen ter harte genomen en ook gezien dat het de diabetes, die ik in lichte vorm blijk...

12 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De zorgverlener is zeer prettig in de omgang, rustig, vriendelijk en adequaat. Daarnaast geduldi g en met veel persoonlijke aandacht en ook ervaren deskundigheid.

8.3

5 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Cynthia is erg open en meelevend. Ze is altijd bereid om extra aandacht en tips te geven.

9.8

14 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben bij deze dietiste terecht komen omdat ik al jarenlang een darmprobleem heb. Wat een duidelijke en vakkundige uitleg, zij neemt echt haar tijd om je alles rustig uit te leggen. Ook door middel...

7 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Cynthia is zeer professioneel in haar werkwijze. Persoonlijk vind ik het een zege om door haar te worden begeleid.Haar kennis en de rust waarmee ze die met mij deelt, motiveren mij enorm!

9.5

24 oktober 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Cynthia, is kundig en zeer behulpzaam, denkt mee en draagt ook mogelijkheden aan om het gewicht te doen verminderen. Ze is erg sociaal en open en gezellig in de omgang.

9.7

20 oktober 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer plezierige en vakkundige professional. Duidelijk en effectief advies, met een bijzonder resultaat. Dankzij de gehanteerde methode, advies en begeleiding meer dan 30 kilo afgevallen.

Filters

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 3 waarderingen.