Waardering over Kaathoven, A.M.B.M. van, Diëtistenpraktijk Diëtistenpraktijk Gemert-Helmond, locatie Gemert - Gemert op 13 maart 2019

5.7
  • Overgewicht

Helaas werd er maar volgens 1 visie gekeken en dat was blijven hameren op koolhydraat arm... En alleen maar gesproken over wat niet mag! Achteraf, nu ik bij een andere diëtiste onder behandeling ben voor afvallen, zie ik pas hoe eenzijdig haar aanpak was. Erg jammer dat er niet naar de persoon zelf gekeken en geluisterd wordt...

Reactie van/namens Kaathoven, A.M.B.M. van

Hallo, Ik zie net uw waardering en vind het zeer spijtig dat u een slechte ervaring in mijn praktijk hebt gehad. We hebben allemaal recht op het uiten van onze mening. Ik herken dan ook weinig wanneer het aankomt op mijn aanpak. Nooit zal ik iemand slechts een speciaal dieet voorschrijven. Het gaat er bij mij juist om dat ieder zijn eigen unieke eetritme vindt. Want dat is wat echt werkt op de lange termijn. Het past me ook totaal niet om alles te verbieden. Fijn dat je nu wel een eetritme hebt gevonden dat bij je past. Veel succes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kaathoven, A.M.B.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.