9.2

Diëtist Kant, E.P.

Diëtist

Er zijn 50 waarderingen.
100% beveelt deze zorgverlener aan.

18 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne geeft fijn advies en kijkt heel goed met je mee, voor mij was een luisterend oor ook erg belangrijk!

Reactie van/namens Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen

geplaatst op 5 augustus 2019

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering. Hartelijke groet, Ellen

• 8.5

28 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De informatie over voeding en het voedingsadvies waren prima. Ze heeft veel verstand van voeding calorieën etc. Schoolt zich ook bij. Verder dacht de diëtiste mee met mogelijkheden om minder te...

geplaatst op 5 augustus 2019

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering. Hartelijke groet, Ellen

• Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Den Bosch - 's-Hertogenbosch

28 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ellen heeft mij goed geholpen met mijn eetstoornis. Ze is erg enthousiast en super vriendelijk, dankzij haar zit ik nu al een aantal weken op gezond gewicht!

Reactie van/namens Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Den Bosch - 's-Hertogenbosch

geplaatst op 4 maart 2019

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering en fijn dat het zo goed met je gaat.

27 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Vanaf het begin heeft Ellen vriendelijk en met zorg geluisterd en mij de nodige informatie en steun gegeven om mijn diabetes 2 aan te pakken. Een vriendelijke bejegening doet er alles toe

geplaatst op 4 maart 2019

De adviezen kwamen van mij, maar jij hebt het gedaan! En wat een prachtige resultaten! Je kunt echt heel trots zijn op jezelf.

12 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Toen ik begon bij Ellen legde ik mijn doelstellingen voor en dat betrof de wil om gezond oud te worden op een manier die vol te houden is. Mijn gewicht is inmiddels 16 kg minder en heb nu een bmi van...

geplaatst op 12 oktober 2018

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering. Cliënten zoals jij maken mijn werk leuk :-)

8 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ellen heeft mij tips en informatie gegeven om op een gezonde wijze te leven na de overstap naar vegetarisch. Ze heeft voor mij en ons gezin doorgerekend of we voldoende voedingsstoffen binnen krijgen...

geplaatst op 8 oktober 2018

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering en mocht je nog vragen hebben dan mag je me altijd mailen.

18 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ellen Kant toont betrokkenheid en reageert enthousiast op succesjes en bemoedigend wanneer het even tegen zit. Adviezen zijn goed. Ze is altijd hartelijk en positief ingesteld. Kortom ze verdient...

geplaatst op 18 september 2018

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering. Daar doen we het voor :-)

• 9.5

10 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ellen heeft mij begeleidt tijdens mijn zwangerschap. Het doel was om gezond te eten, voldoende voedingstoffen binnen te krijgen en hierdoor alleen de benodigde kilo's aan te komen voor een gezonde...

geplaatst op 10 juli 2018

Bedankt voor je prachtige recensie en wat mooi om te horen dat je zo snel al weer op je oude gewicht zit en je gezond en fit...

• 9.7

6 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Via de praktijkondersteuning bij Ellen terecht gekomen voor diabetes 2 .Ellen is een heel vriendelijk en positieve vrouw die haar werk met plezier doet.Is professioneel en geeft goede begeleiding,...

geplaatst op 6 juli 2018

Heel erg bedankt voor deze prachtige waardering.

• 9.0

6 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ellen denkt altijd mee en werkt niet volgens het 'dit werk voor iedereen' principe. Ik heb echt de indruk dat ze luistert en per persoon kijkt naar wat haalbaar is.

geplaatst op 6 juli 2018

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering

• 8.7

6 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ellen heeft een hele fijne benadering. Veroordeelt niet, maar luistert en geeft bruikbare tips. Leeft en denkt met je mee.

geplaatst op 6 juli 2018

Dank je wel voor deze mooie waardering.

1 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik had vlot een afspraak bij Ellen en er werd heel goed geluisterd naar mijn klachten. Ook na mijn laatste afspraak bleef ze zeer betrokken en geïnteresseerd in mijn welzijn.

geplaatst op 1 juni 2018

Heel erg bedankt voor deze prachtige waardering. Ik vond het ook erg attent dat jij mij op de hoogte hield.

• 8.7

30 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prima

geplaatst op 1 juni 2018

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering.

29 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige samenwerking en is kundig. Heeft bij mij de knop permanent omgezet om beter op de voeding te letten en zie het belang ervan in. Kortom resultaat gericht met de juiste dosis motivatie en...

geplaatst op 31 januari 2018

Heel erg bedankt voor deze mooie recensie en wat geweldig dat je de knop permanent hebt kunnen omzetten.

28 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Geeft goede adviezen die passen bij de persoon.

geplaatst op 31 januari 2018

Dank je wel voor deze mooie recensie. Daar doen we het voor.

• 8.2

23 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ze luistert echt en geeft goede tips! Geeft ook informatie!.

• 8.8

15 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ellen Kant is een bijzonder prettige vrouw waarbij je je direct op je gemak voelt. Zij luistert goed naar je problemen en geeft prima adviezen.

geplaatst op 31 januari 2018

Dank je wel voor deze mooie recensie.

• Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen

15 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ellen is deskundig, heeft een dieet dat echt persoonlijk wordt gemaakt. Ellen is geïnteresseerd en erg stimulerend en positief. Je gaat er altijd met een gelukkig gevoel weg. Het is gewoon een...

geplaatst op 31 januari 2018

Dank je wel voor deze mooie waardering. Ik word er een beetje verlegen van.

13 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kwam voor advies en uitleg over diabetes type 2. De uitleg van Ellen Kant was zeer duidelijk en ik kon me goed vinden in haar adviezen. Verder kon ik altijd via mail vragen stellen, en antwoorden...

11 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ellen is een toegewijde professional in voedingsadvies en leefstijl. Ze heeft veel tips en informatie direct bij de hand om afwisselend en met smaak te kunnen eten en drinken. Veel van de producten...

geplaatst op 31 januari 2018

Wat een mooie recensie. Ik doe mijn werk met plezier en vind het geweldig als ik mensen zo kan inspireren. Daar doen we het voor.