Waardering over Kant, E.P., Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen op 10 juli 2018

9.5
  • Zwangerschap

Ellen heeft mij begeleidt tijdens mijn zwangerschap. Het doel was om gezond te eten, voldoende voedingstoffen binnen te krijgen en hierdoor alleen de benodigde kilo's aan te komen voor een gezonde zwangerschap. Dit is heel goed gelukt, waardoor ik nu 10 weken na de zwangerschap op mijn oude gewicht zit en me gezond en fit voel. Het advies, de begeleiding en de ''stok achter de deur'' heeft mij enorm geholpen. Ik heb er vertrouwen in dat Ellen mij ook goed kan begeleiden om nog wat kilo's af te vallen het komend jaar.

Reactie van/namens Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen

geplaatst op 10 juli 2018

Bedankt voor je prachtige recensie en wat mooi om te horen dat je zo snel al weer op je oude gewicht zit en je gezond en fit voelt. Je kunt trots zijn op jezelf en die extra kilo's gaan lukken!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kant, E.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.