Diëtist Kant, E.P.

Diëtist

Waardering over Kant, E.P., Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen op 11 januari 2018

Ellen is een toegewijde professional in voedingsadvies en leefstijl. Ze heeft veel tips en informatie direct bij de hand om afwisselend en met smaak te kunnen eten en drinken. Veel van de producten waren mij onbekend. Heel groot pluspunt is dat zij absoluut geen voorstander is van 'light' producten, maar juist van pure producten, zoals groenten en fruit. Ze nodigt uit om eten en drinken en bewegen op een nieuwe en gezonde manier tegemoet te treden.

Reactie van/namens Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen

Wat een mooie recensie. Ik doe mijn werk met plezier en vind het geweldig als ik mensen zo kan inspireren. Daar doen we het voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kant, E.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.