Waardering over Kant, E.P., Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen op 24 december 2016

9.5
  • Overgang

Ellen weet heel veel over voeding en neemt in haar adviezen ook beweging en ontspanning mee. Samen gingen we op zoek naar mogelijkheden om mijn voeding aan te passen, meer te gaan bewegen en vormen van ontspanning die bij mij passen en waar ik me lekker bij voel. Ellen is erg betrokken, denkt met je mee en geeft hele praktisch tips en adviezen én heerlijke recepten die ik blijf gebruiken. Ik ben echt blij dat ik bij haar terecht gekomen ben. Ik ben zonder moeite afgevallen, zit letterlijk en figuurlijk lekkerder in m'n vel en m'n klachten zijn een stuk verminderd. Om de vinger aan de pols te houden zie ik haar over een half jaar weer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kant, E.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.