Waardering over Kant, E.P., Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen op 12 oktober 2018

9.8
  • Overgewicht

Toen ik begon bij Ellen legde ik mijn doelstellingen voor en dat betrof de wil om gezond oud te worden op een manier die vol te houden is. Mijn gewicht is inmiddels 16 kg minder en heb nu een bmi van 23 en een vetpercentage van 20%. Door goed om te gaan met haar voedingsadviezen in combinatie met bewegen, heb ik dit resultaat gehaald. Ellen gaat volledig uit van een haalbare en duurzame aanpak waarbij je de juiste stimulans krijgt om stap voor stap je doelen te behalen en te behouden. Je moet je er juist prettig bij voelen, dan kun je het volhouden. Haar passie,enthousiasme en deskundigheid straal van haar af. Meer hoef ik er niet aan toe te voegen.

Reactie van/namens Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen

geplaatst op 12 oktober 2018

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering. Cliënten zoals jij maken mijn werk leuk :-)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kant, E.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.