Waardering over Kant, E.P., Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen op 30 september 2019

9.5

Zeer positief! Ellen luistert goed en zoekt dingen voor je uit. Het voorbeeld dagmenu met verschillende opties en tips vond ik erg handig. Verder werd er achtergrondinformatie toegestuurd en links met recepten waar ik veel aan had. Ze liet ook verschillende producten zien die ik kon proberen, om te kijken of mijn klachten dan minder werden. Dat maakte het boodschappen doen een stukje makkelijker en door haar enthousiasme wilde ik het liefst meteen naar de winkel rennen! Veel geleerd en goede tips gekregen dus!

Reactie van/namens Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen

geplaatst op 30 september 2019

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering en fijn te horen dat de adviezen geholpen hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kant, E.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.