Diëtist Kruger-America, F.J.I.

Diëtist

Er zijn 44 waarderingen Waarderen

Waardering over Kruger-America, F.J.I., Diëtistenpraktijk Praktijk voor Voeding en Lifestyle coaching - Eindhoven op 20 oktober 2015

Eetstoornissen

Door de deskundige hulp van Fabienne heb ik eindelijk mijn eetverslaving kunnen overwinnen en een gezond gewicht bereikt. Ik ben inmiddels een jaar stabiel, iets wat ik 40 jaar lang niet voor mogelijk had gehouden. Op aanraden van Fabienne heb ik voor het laatste stukje van de verslaving psychologische hulp gezocht en die therapie heb ik bijna afgerond. Zonder haar wijze raad had ik dit nooit gedaan, ik ben er haar heel erg dankbaar voor. Nu neem ik afscheid van Fabienne, wetend dat ik het nu alleen aankan. Heel veel dank voor alles, Fabienne! We houden contact via email.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kruger-America, F.J.I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.