Waardering over Kruger-America, F.J.I., Diëtistenpraktijk Praktijk voor Voeding en Lifestyle coaching - Eindhoven op 30 november 2020

Door de hele fijne en goede adviezen, zijn mijn gezin en ik bewuster boodschappen gaan doen en bewuster gaan eten! Hierdoor ben ik maar liefst 8 kilo afgevallen en heel tevreden over het resultaat. Bewust blijven omgaan met mijn voeding blijft een aandachtspunt, maar ik vind het fijn om te weten dat ik altijd bij Fabienne terecht kan als ik weer even die stok achter de deur nodig heb! Voir nu heb ik weer even voldoende handvatten om verder te kunnen. Nooit gedacht dat afvallen op deze manier kan, toch blijven genieten en mezelf niet kwellen. Gewoon bewust blijven, that's the secret. Dankjewel Fabienne! Ik ben je ontzettend dankbaar!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kruger-America, F.J.I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.