46 resultaten voor je selectie:

Diëtistenpraktijk Centrum voor Voeding & Dieet - DE Diëtistenpraktijk Quirina Engels & Dominique Maan, locatie Eindhoven, Aalsterweg - Eindhoven

26 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne en deskundige begeleiding. Mijn buikklachten zijn volledig verholpen.

20 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Onze zoon is onder behandeling van Dominique het gewenste gewicht aangekomen. In samenspraak werd de behandeling voortgezet en zo nodig aangepast. Er werd goed rekening gehouden met het dagritme van...

Diëtistenpraktijk Centrum voor Voeding & Dieet - DE Diëtistenpraktijk Quirina Engels, & Dominique Maan locatie Eindhoven, Vijfkamplaan - Eindhoven

21 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prima geholpen met dieetadvies en uitleg voor intensieve sporters

7 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Als topsporter heb je voldoende voeding nodig waardoor je alles uit je lichaam kan halen wanneer dit moet, ik moest meer eten en door middel van de hulp van Dominique voelde ik me steeds beter. Ik...

1 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden. Advies was to the point en effectief.

14 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Vanuit het ziekenhuis doorgestuurd. Goede eerste kennismaking, duidelijke en uitvoerbaar plan opgesteld. Na vier weken terug voor evaluatie. Haar advies en aanbevelingen hebben mij zeker geholpen.

9.4

31 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Dominique is heel vriendelijk en luistert goed naar je. Ook geeft ze goede adviezen en denk je samen na over een passende oplossing. Ze neemt je klachten erg serieus.

9.9

6 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke en kundig behandeld, positief resultaat!

19 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

We kregen duidelijk advies over de voeding van ons zoontje (1 jaar). Er was altijd veel aandacht aan al onzer vragen. Het advies was prima om te zetten.

9.5

28 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kwam bij Dominique omdat ik me voor aan het bereiden was op de marathon van New York. Een beetje complex door mijn verleden. Dominique heeft mij enorm goed geholpen en geadviseerd. Zij heeft...

25 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kan niet anders zeggen dat wij super tevreden zijn en haar zeker aanraden.

8 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb een erg prettige ervaring gehad met de zorgverlening. Er werd goed naar me geluisterd en ik voelde me heel erg op mijn gemak. Verbeterpunten heb ik op dit moment niet.

21 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Erg tevreden. Goed meegedacht, een plan dat bij mij past waardoor het realistisch en goed uitvoerbaar is.

21 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden met mijn behandeling. Dominique luistert goed naar wat het probleem is en past het behandelplan zo aan zodat je er ook alles uit haalt. Ze legt goed uit welke voedingsstoffen een...

9.7

29 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Op een leuke en haalbare manier gekeken naar wat voor mij van toepassing was en resultaten verkregen zonder dat ik het gevoel had op dieet te staan.

16 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Dominique heeft ons prima en adequaat geholpen.We zijn zeer tevreden.

9.5