Diëtist Roelvink-van den Brom, M.M.B.L.

Diëtist

Er zijn 6 waarderingen Waarderen

Waardering over Roelvink-van den Brom, M.M.B.L., Diëtistenpraktijk Praktijk voor Dieet- en Voedingsadvisering - Hengelo op 6 juli 2015

Prikkelbare darm

In de tijd van dat het heel slecht ging met mij, ving Roelvink mij op. Zij gaf mij toch nog positieve hoop ondanks dat ik helemaal ziek was. Zij had altijd alle begrip voor mij en adviseerde me zelfs verder. Zij was een tijdje de enige van iedereen die echt mij begreep en ze gaf volop informatie waar ik wat mee kon. Nog steeds. Ze is heel begaand met mij en de situatie. Ze voelt zich verantwoordelijk en wilt het beste. Dit alles waardeer ik enorm vanaf beginst af aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roelvink-van den Brom, M.M.B.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.