Diëtist Roelvink-van den Brom, M.M.B.L.

Diëtist

Er zijn 6 waarderingen Waarderen

Waardering over Roelvink-van den Brom, M.M.B.L., Diëtistenpraktijk Praktijk voor Dieet- en Voedingsadvisering - Hengelo op 16 maart 2020

Na grondig zoeken en gebruik van deze site heb ik mw .Roelvink gevonden. Na ruim een jaar - met maandelijkse reis naar Hengelo - heb ik gewicht verloren en heb een forse verbetering van mijn conditie bereikt. Meer spieren, veel minder vet en vocht. Daarbij ging het niet alleen om dieet - voeding - advies, maar ook over verbetering van gewoontes, wanneer eten bijv. Voelde mij zeer gestimuleerd door (zgn. Inlevend) luisteren en mijn echtgenote ook nog door advies bij de keuze van voedsel en bereiding van onze maaltijden. We leren nog bij ieder bezoek. Los daarvan: parkeren is nooit een probleem en de agenda ook niet. Niet onbelangrijk als je ruim 100 km moet rijden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roelvink-van den Brom, M.M.B.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.