Diëtist Roelvink-van den Brom, M.M.B.L.

Diëtist

Er zijn 6 waarderingen Waarderen

Waardering over Roelvink-van den Brom, M.M.B.L., Diëtistenpraktijk Praktijk voor Dieet- en Voedingsadvisering - Hengelo op 10 juli 2016

Overige aandoeningen

Nu al zeker 6 jaar geleden dat ik de eerste afspraak bij haar had. Zij is een van de weinigen die zich zo intens met en cliente bezig houd. M. Roelvink zit niet met en stopwatch zij neemt zich tijd en luistert met gedoeld naar u klachten. Vragen beantwoord zij voor iedereen begrijpelijk. Voor eventuele vragen van haar kant neemt zij met toestemming zelf nog contact op met de huisarts, hoeveel diëtistes zijn er die dat doen? Zij heeft mij in verleden super geholpen en ik blijf er zeker komen, want bij haar ben ik nog mens en geen nummer!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roelvink-van den Brom, M.M.B.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.