Diëtist Roelvink-van den Brom, M.M.B.L.

Diëtist

Er zijn 6 waarderingen Waarderen

Waardering over Roelvink-van den Brom, M.M.B.L., Diëtistenpraktijk Praktijk voor Dieet- en Voedingsadvisering - Hengelo op 9 juli 2013

Ze is heel langdradig, met verhalen. ze luistert niet naar je en gaat haar eigen gang. Als ik zeg dat ik misselijk van koemelk wordt schrijft ze producten voor waar koemelk inzit, als je dan ziek van wordt ligt het daar niet aan, omdat het nooit bewezen is. ook met gluten luister ze niet. dus bezin voor je met haar begin. wil je gewoon geen melk dan moet je het toch maar doen. Afspraak je moet na een mail bellen of de mail binnen gekomen is. ze reageer zeer traag of helemaal niet accommodatie kleine ruimte voor al als je er voor de eerste keer 3 uur zit. ze heeft geen personeel ik kan niet in vullen nvt

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roelvink-van den Brom, M.M.B.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.