Waardering over Timofeeva, E.V., Diëtistenpraktijk Diëtistenpraktijk NutriTherapie, locatie Van der Lelijstraat - Delft op 24 februari 2014

9.8

Ik had zelf al geprobeerd om af te vallen door gezond te eten, maar dat hielp niet of slechts kort. Ik wilde een andere voedingsbasis, waarmee ik kon afvallen en vervolgens mijn gewicht op peil kon houden. Met het advies van NutriTherapie heb ik nu een geode basis, dat makkelijk vol te houden is en waarmee ik in korte tijd van maat 46 naar maat 38 ben afgevallen! De dietiste luisterde goed, legt goed uit, gaf veel informatie, sluit goed aan bij wat ik lekker vind en was altijd tussendoor aanspreekbaar voor vragen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Timofeeva, E.V.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.