Diëtist Toor, J. van

Diëtist

Geslacht
Vrouw
Er zijn nog geen waarderingen Waarderen

Waardering over Toor, J. van, Diëtistenpraktijk JVT Voedingsadvies - Almere op 21 maart 2016

Overgewicht

Goede ervaringen met mevr. van Toor. Professioneel, persoonlijk en goed advies. Als ik mijn tussendoelen in de strijd tegen mijn gewicht eens niet gehaald heb (door eigen toedoen overigens) weet mevr. van Toor mij uitstekend te motiveren en duidelijk te maken wat de effecten zijn van smokkelen in het dieet. Ik schrijf dieet, maar bedoel levensstijl, ze kijkt verder dan alleen voeding en denkt mee, ook voor voedingsoplossingen voor andere problemen (in mijn geval jicht) om dit te genezen c.q. voorkomen. Zeker aan te raden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Toor, J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.