Diëtist Topal, N.

Diëtist

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Topal, N., Diëtistenpraktijk DieetPlaneet Bos en Lommer - Amsterdam op 20 juni 2018

Ik ben tevreden dat ik gekozen heb voor Nurcan Topal van DieetPlaneet. Door gezondheidsklachten had ik toename in mijn gewicht, dit was geen goed teken. Hiervoor ben ik langs geweest bij een diëtist. Om stappen te kunnen ondernemen hebben we besproken over mijn “dagritme”. Aan de hand van mijn dagritme heeft Nurcan Topal een plan van aanpak gemaakt. Verder krijg ik altijd advies mee van mijn diëtist (Nurcan Topal), dit vind ik fijn om te horen. Zo kan ik weten welke stappen ik nog meer kan ondernemen om mijn doel te behalen. Hierdoor raak ik ook gemotiveerd. Ik zal zeker iedereen aanraden om langs te gaan bij Nurcan Topal! Ik voel dat ik actief geluisterd wordt door mijn diëtist en dit geeft mij ook een goed gevoel erbij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Topal, N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.