Waardering over Witt Hamer, I.C. de, Diëtistenpraktijk Diëtistenpraktijk Sl!m eetcoaching, locatie Heereweg - Lisse op 8 maart 2012

9.2

Door het TV programma : help mijn kind is te dik op RTL4 , ben ik op zoek gegaan naar een dietist die dit programma ook aanbiedt,. Ik kwam bij Irma de Witt Hamer uit die vanuit haar praktijk in lisse het programma Lekker Puh aanbied. een afspraak maken was erg gemakkelijk ze heeft veel spreekuren, zelfs 1 s avonds als je overdag werkt is dat ideaal. tot nu toe erg tevreden, geen crash dieet maar verantwoord afvallen onder begeleiding van een echte dietist geeft toch een vertrouwd en goed gevoel. elk kilootje is een goede! Ik kan iedereen aanbevelen langs te gaan bij Slim eetcoaching in lisse voor als je problemen hebt met je gewicht of voeding.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Witt Hamer, I.C. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.