Waardering over Wolf-Koopman, H.J., Diëtistenpraktijk Bep Wolf-Koopman Diëtist - Beverwijk op 22 augustus 2013

9.7

Fantastische begeleiding met als resultaat het kunnen stopzetten van mijn MS. Door grondige bloed- en andere onderzoeken kon Bep Wolf constateren welke supplementen moesten worden toegevoegd voor mijn tekorten in mijn lichaam. Mijn herstel nam een grote stap toen wij samen op orthomoleculaire wijze de juiste voeding uitzochten en ik dit uitprobeerde, met de volgende resultaten: Cognitie verbeterde snel van bijna niets meer onthouden naar weer kranten kunnen lezen, schrijven, tikken op de toetsenbord van pc; van strompelen met stok max. 10 meter naar 'gewoon' 15 minuten kunnen lopen; van scootmobiel naar fiets met ondersteuning...diepe buiging en bewondering voor Bep Wolf, ondanks de grote aversie van mijn reguliere huisarts en zijn assistentes, die steigerden toen ik de naam Bep Wolf liet vallen als mijn voedingsdeskundige.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wolf-Koopman, H.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.