Waardering over Boer, M.P. de, Ergotherapiepraktijk Evean Paramedisch Centrum,locatie Wormerveer, Ergotherapie Thuis - Wormerveer op 21 november 2012

9.5

Deze ergotherapeut heeft echt verstand van zaken. Ik ben bij haar geweest ivm mijn reuma. Ze kan goed voorlichting geven en heeft altijd voldoende materiaal bij zich om meteen adequaat aan de slag te kunnen. Daarnaast vind ik de bereikbaarheid van Evean Ergotherapie. Thuis altijd erg prettig. Ik kan Rianne altijd snel te pakken krijgen en het secretariaat is ook altijd bemand. Dit heb ik bij een andere ergotherapiepraktijk in de Zaanstreek nog wel eens anders meegemaakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boer, M.P. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.