Waardering over Janssen, M., Ergotherapiepraktijk Ergotherapie Gouda - Gouda op 8 november 2018

9.8
  • Hersenschudding

Na een val van de trap met als gevoel meerdere lichamelijke klachten, waaronder een hersenschudding, wiphlashklachten, kneuzing van het evenwichtsorgaan, pijnlijke stuit en (oude) bekkenklachten ben ik bij Marinka terecht gekomen. Zij heeft mij d.m.v sensorische integratie, reattach, elektrostimulatie, maar met name door de fijne gesprekken enorm geholpen. Door de fijne manier van interactie durfde ik alles bespreekbaar te maken en zo werd ieder struikelblok aangepakt. Ik ben nu (een jaar later) weer bijna de oude en mentaal eigenlijk sterker geworden in vergelijking tot voor de val. Marinka is een topper en ik raad haar iedereen aan!

Bent u of werkt u voor Janssen, M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.