Waardering over Jong, A.P. de, Ergotherapiepraktijk Ergopraktijk De Jong - Leeuwarden op 12 oktober 2019

Nella is een fijne, vriendelijke, warme, betrokkene ergotherapeut. Ze heeft hart voor haar werk. En staat voor je klaar en helpt je door haar creativiteit waar ze kan. Ze luistert dieper dan alleen maar naar de woorden die uitgesproken worden, hierdoor heeft ze snel in de gaten wat er aan de hand is en wat daarvoor weer nodig is.  Ook heeft ze mijn moeder enorm geholpen met het voor haar zo comfortabel mogelijk te maken/om te gaan met haar ziekte ALS. Haar ziekteproces ging zo enorm snel, dat ook Nella met haar snelle reacties/flexibiliteit mee kon gaan in haar proces. Tot het einde toe bleef ze betrokken en heeft ze alles kunnen regelen wat mijn moeder nodig had aan hulpmiddelen. Als je opzoek bent naar  een goede ergotherapeut zou ik Nella absoluut willen aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jong, A.P. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.