Waardering over Koomen, L., Ergotherapiepraktijk Pieters Behandel Praktijk Naaldwijk, Ergotherapie - Naaldwijk op 15 maart 2019

9.7
  • Neurologische aandoeningen

"Goede wijn behoeft geen krans"! Dit geldt voor Linda Koomen. Linda Koomen heeft mij en mijn echtgenoot zeer goed ondersteund bij de te nemen beslissingen aangaande zijn specifieke behoefte aan hulpmiddelen wel/niet in huis halen. Lbd, visueel gehandicapt en Parkinsonisme is niet al te makkelijk om te begeleiden. Linda is een zeer intelligente vrouw die in staat is in overleg te gaan met alle betrokkenen ( wij, thuishulp) en medipoint  en een goed werkend resultaat neer te zetten. Haar feedback is die van een vakvrouw. Het was een fijn contact. Ik heb haar steun gevoeld. Zeer betrokken en punctueel in het nakomen van afspraken. Een verademing. Zij maakte het verschil! Een mooier compliment kan ik haar en haar organisatie niet  geven. 1 advies: Wees zuinig op haar.Heel veel dank Linda! Mvg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koomen, L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.