Fysiotherapeut Aalten, J.J.

Fysiotherapeut

32 resultaten voor je selectie:

Fysiotherapiepraktijk Centrum Evers manuele en fysiotherapie, locatie Medisch centrum De Burgt - Barneveld

26 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Kundige behandelaar. Geeft goede uitleg, adviezen en oefeningen.

9.7
Fysiotherapiepraktijk Centrum Evers manuele en fysiotherapie, locatie Asklepios - Barneveld

21 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Duidelijke voorlichting en adequate behandeling.

7.9

15 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kreeg last van een tennisarm, en via de " van der Ven Methode " kwam ik bij Jan Aalten in Barneveld terecht. Jan heeft mij duidelijk uitleg gegeven over de behandeling en heeft mij in twee...

16 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Jan is al 20 jaar mijn fysio en ik beveel heel veel mensendie klachten hebben Jan aan. Echte vakman

17 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De heer Aalten is een zeer deskundige man ,en zegt ook welke oefeningen je thuis kunt doen om je spieren los te houden.zeer tevreden over de behandeling.

9.9

19 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb het als zeer kundig ervaren

9.2

12 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Duidelijke uitleg en hulp

26 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

.i k was hier voor het eerst heb het als prettig ervaren .Jan gaf duidelijk aan wat er aan de hand was en wat de behandeling inhield.

24 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Inhoudelijk een prima behandeling gekregen. Wat ik minder prettig vind is de enorme rooklucht van de behandelaar.

8.8

29 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hij heeft mij tot zover goed en snel geholpen. Hij wist binnen 5 min wat er aan de hand was, terwijl mijn vorige fysiotherapeut nog aan het gissen was. Hij is duidelijk en geeft goede informatie over...

28 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaringen zijn alleen maar positief.

8.8

3 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Voor de 1ste keer behandeld door dhr. Aalten, voor lage rugklachten. Duidelijke uitleg van probleem. Daarnaast suggesties gedaan, om een volgende keer, misschien deels te voorkomen.

2 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Al maanden was ik beperkt door een tennisarm en had hier veel pijn van. Dhr. Aalten behandelde op mijn verzoek met de v.d. Ven methode, er zijn maar enkele fysiotherapeuten die deze behandeling...

8.7

1 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Top geregeld. Aardige man, die weet waar hij het over heeft.

28 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

deskundig, behandeling met goede resultaten

25 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Algemeen: Prettige en ontspannen sfeer.Jan Aalten: Echte vakman, veel ervaring opgedaan bij verzorging sportclubs, dus niet aaien maar het probleem goed aanpakken en daarbij goed uitleg en advies...

25 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn vrouw en ik kennen Jan Aalten als 35 jaar, hij is voor ons altijd zeer goed en heeft veel vakkennis.

22 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne behandelaar, zeer kundig

28 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Jan Aalten is echt een goede fysiotherapeut. Hij weet waar hij het over heeft en vertelt je ook duidelijk wat de verwachting is. Hij is vooralsnog de enige fysiotherapeut waarbij ik me echt geholpen...

9.5