Fysiotherapeut Akker, J.J. van den

Fysiotherapeut

53 resultaten voor je selectie:

Fysiotherapiepraktijk Trias Fysiotherapie & Sportrevalidatie Mississippidreef - Utrecht

29 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Jesse heeft me goed geholpen en me goed doorverwezen toen dat nodig was.

9.4

22 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Jesse heeft met veel deskundigheid een knieprobleem opgelost waar ik al meer dan 12 jaar last van had! Ik ben hem enorm dankbaar!

Fysiotherapiepraktijk Trias Fysiotherapie & Sportrevalidatie Hercules - Utrecht

20 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Kundig en serieus

20 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb een hele goede ervaring bij Jesse omdat mijn knie klachten serieus genomen werden en ik met een duidelijk behandelplan goed geholpen ben, nu loop en sport ik weer pijnvrij.

9.6

13 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Jesse geeft echte aandacht, weet de pijnpunten goed te vinden en kijkt verder dan alleen de aandoening. Holistische aanpak en prettig persoon.

11 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel goed geholpen /behandeld door Jesse ivm kruisbandletsel.

9 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Deskundig en prettige behandeling. Denkt mee met de situatie en doelen.

18 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ben erg prettig en zeer goed behandeld aan een hardloopblessure door Jesse. Hij nam uitgebreid te tijd om te luisteren, behandelen en advies te geven voor oefeningen.

11 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer prettig , prima geholpen

8.7

10 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Jesse is een goede luisteraar en adequaat behandelaar die meerdere technieken tot zijn beschikking heeft. Iemand met een sportachtergrond die sporters goed begrijpt en hier na handelt.

5 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Met een telkens terugkerend rug probleem ben ik ditmaal bij Jesse beland. In eerste instantie pijnbestrijding, maar daarmee waren de klachten nog niet weg. Door luisteren, observeren en behandelingen...

12 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Gewoon een super fijne fysiotherapeut die weet wat hij doet en kijkt hoe je lichaam reageert op de behandeling. Luistert goed naar patiënt om een goed behandelplan te maken. Ik ben zeer tevreden...

9 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Heb 8 maanden fysio gehad bij Jesse voor een geknapte achillespees en ik speel inmiddels weer voetbal op mijn oude niveau, zo blij mee! Jesse heeft verstand van zaken, werkt naar sport echte...

4 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Jesse heeft mij op een erg prettige manier geholpen om van mijn klachten af te komen. Jesse denkt goed mee en heeft veel handreikingen gedaan om het probleem op te lossen.

4 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Jesse luistert goed naar je klachten, onderzoekt ze en weet vervolgens het probleem concreet over te brengen. Zodoende snap je helemaal waar het probleem zit. De behandelingen die je in de praktijk...

28 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Wat ik top vind is dat er een hands-on mentaliteit wordt toegepast. Je krijgt geen waslijsten aan oefeningen mee voor thuis, maar echt behandeld.Jesse is sociaal en maakt altijd een praatje....

9.2

25 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Erg goed gegaan !

9.2

21 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Jesse luistert goed, doseert goed, durft stevig door te pakken, en stimuleert in hersteloefeningen naasat de behandelingen zelf.

19 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Jesse is de beste fysio/ zorgverlener die ik ooit heb gehad. Persoonlijk en denkt verder dan de hulp die hij als fysio kan bieden. Ook de app met oefeningen werkt heel fijn!

Fysiotherapiepraktijk Trias Fysiotherapie & Sportrevalidatie Hercules - Utrecht

17 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Deskundig en heel goed geholpen voor een runnerscan.