Fysiotherapeut Akker, J.J. van den

Fysiotherapeut

Waardering over Akker, J.J. van den, Fysiotherapiepraktijk Trias Fysiotherapie & Sportrevalidatie Mississippidreef - Utrecht op 26 oktober 2018

Rugpijn

Jesse is een kundige fysiotherapeut, geeft duidelijk tekst en uitleg. Goede oefeningen en instructies. Ook worden er  goede hands-on technieken (masseren/manipuleren etc) gebruikt. Ik had maar 3 afsraken nodig om van mijn SI klachten af te komen! Verder vind ik Jesse ook prettig in de omgang. Mississippidreef is een fijne locatie in tegenstelling tot Hercules (hier ben ik  een keer geweest), je hoort er veel achtergrond geluiden van de sportschool.Een positief punt is ook het snel kunnen maken van afspraken! Er zijn veel praktijken waar je met gemak een aantal weken moet wachten op je eerste afspraak, bij trias gelukkig niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Akker, J.J. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.