Fysiotherapeut Akker, J.J. van den

Fysiotherapeut

Waardering over Akker, J.J. van den, Fysiotherapiepraktijk Trias Fysiotherapie & Sportrevalidatie Mississippidreef - Utrecht op 23 oktober 2018

Twee weken geleden kwam ik met knieklachten bij Jesse van den Akker. Hij concludeerde al snel dat het om een serieus overbelaste knie ging, stelde een aantal behandelingen voor en gaf me oefeningen en wat tips. De knieklachten zijn nagenoeg verdwenen en ik verwacht dat ze binnen afzienbare tijd helemaal weg zullen zijn. De behandelingen zijn nooit een straf geweest. Jesse is een uitstekende therapeut die adequaat (be)handelt en -ook belangrijk- een prettig mens met wie het leuk converseren is. De behandelruimtes, zowel Mississippidreef als Voorveldselaan, zijn goed en schoon. Vandaar voor het geheel een 10.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Akker, J.J. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.