Fysiotherapeut Beens, A.T.

Man
Specialisme
Manueel therapeut
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

114 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Fysiotherapiepraktijk Beens + Hafkamp, fysiotherapie + acupunctuur + manuele therapie - Bussum

29 oktober 2018 - Geplaatst door de redactie

Mijn ervaring met Andre Beens is ronduit super! Al heel wat jaartjes helpt Andre mij met mijn fysieke klachten. Altijd goed. Ook de oefeningen die ik voor thuis meekrijgt zijn op maat. En vergeet het...

9 november 2016 - Geplaatst door de redactie

André stelt je op je gemak, vertelt precies wat hij gaat doen en gaat voorzichtig te werk.

5 oktober 2016 - Geplaatst door de redactie

Sympatieke, prima fysiotherapeut!

3 oktober 2016 - Geplaatst door de redactie

Zeer prettig geholpen, het gaat gelukkig steeds beter. Als het nodig mocht zijn, zou ik zo weer teruggaan naar de hr. Beens.

7 september 2016 - Geplaatst door de redactie

Andre neemt de client alsmede de klacht serieus. Luistert goed naar je verhaal en kijkt verder dan alleen de klacht. Een kundige fysiotherapeut.

9.2

1 mei 2016 - Geplaatst door de redactie

André Baans is een vriendelijke specialist, die mij op een rustige manier kon uitleggen wat de oorzaak van de klachten waren. Vervolgens heeft hij mij in een aantal behandelingen erg goed geholpen....

30 maart 2016 - Geplaatst door de redactie

Je wordt als patiënt serieus genomen en behandelingen worden op maat meegegeven.

8.8

18 februari 2016 - Geplaatst door de redactie

Heel goed ,mijn klachten zijn verholpen

18 januari 2016 - Geplaatst door de redactie

Duidelijkheid krijgen over de behandeling is het allerbelangrijkste

8.8

12 januari 2016 - Geplaatst door de redactie

Ik werd vriendelijk geholpen en er werd goed naar me geluisterd. Hoge deskundigheid. Ben hier jaren eerder ook geweest en kwam weer terug omdat het zo goed bevallen was. Mooie wachtruimte en...

6 januari 2016 - Geplaatst door de redactie

Andre Beens heeft mij op een prettige manier laten inzien waardoor mijn klachten veroorzaakt werden, zodat ik herhaling kan voorkomen. Natuurlijk heeft hij mij ook van mijn pijnklachten af geholpen.

9.8

28 december 2015 - Geplaatst door de redactie

Nadat ik voor een pijnlijke knie bij de heer Beens kwam, stelde hij vakkundig en snel vast dat het probleem niet rondom de knie zelf zat, maar dat deze pijn een uitstraling was van een stijve...

24 december 2015 - Geplaatst door de redactie

Andre is een kundige, rustige en vakbekwame zorgverlener. Hij neemt de tijd om naar je klachten te luisteren en gaat daar dan mee aan de gang. Staat open om met de specialist contact op te nemen als...

8.7

4 december 2015 - Geplaatst door de redactie

Andre Beens is een plezierig mens, luistert goed als zorgverlener en is adequaat in zijn behandeling.

3 december 2015 - Geplaatst door de redactie

Andre heeft een fijne behandelmethodiek. Hij combineert fysieke behandeling/manipulatie met lichamelijke oefeningen die met of zonder (digitale) attributen uitgevoerd kunnen worden. Hiervoor heeft...

26 november 2015 - Geplaatst door de redactie

Andre Beens luistert goed (goede diagnose) en geeft veel toelichting over je klacht en zijn aanpak om deze te verhelpen. Tevens verstrekt hij duidelijke instructies hoe je het terugkeren van je...

7 september 2015 - Geplaatst door de redactie

André Beens is een zeer ervaren en prettige therapeut, die in een beperkt aantal behandelingen de klachten weet aan te pakken.

9.2

31 augustus 2015 - Geplaatst door de redactie

Een zeer vriendelijke en betrokken therapeut. Vraagt veel en luistert goed.

27 augustus 2015 - Geplaatst door de redactie

Sinds een paar maanden is Andre Beens een nieuwe praktijk gestart met Ane Hafkamp. In een totaal vernieuwd gebouw met nieuwe oefenmiddelen. Ik ben al vele jaren de klant van Andre vanwege zijn...